אני והנדלן שלי: תוכנות נדלן

תוכנות נדלן

על מנת לנהל משרד תיווך נדלן, עליך להצטייד בתוכנת נדלן מעולה. אפליקציה מקצועית שתסייע לך בקלות לנהל את העסק. לנהל מאגר נכסים, מאגר  לקוחות, חוזים והסכמים, לנהל את נושא השיווק וגביית התשלומים. אילו תכונות צריך לכלול יישום ניהול משרד נדלן?

מערכת ניהול תוכן -  זוהי מערכת שמאפשרת לך לנהל את התוכן באתר האינטרנט של העסק שלך בצורה מהירה ואפקטיבית. לעדכן נכסים חדשים, להוריד נכסים שכבר לא רלוונטיים, לעדכן פרטי התקשרות, מחירים. להעלות תמונות של נכסים . התוכנה מאפשרת לך בצורה פשוטה לעדכן את האתר מבלי לדעת דבר בנושא של הקמת אתרים.  

מערכת חוזים והסכמים – חלק זה בתוכנה הופך את כל תהליך ההסכמים וחוזים למהיר וקל לניהול. שליפה מהירה של תבניות מוכנות של הסכמים, כך שכל מה שנותר לעשות הוא רק למלא מספר פרטים ספציפיים של הלקוח.

מערכת ניהול לקוחות – הכנסת אינפורמציה לגבי לקוחות למערכת זו, תאפשר לך ליצור איתם קשר בכל רגע נתון, לשלוח להם אימיילים רלוונטיים ואף לעדכן את פרטיהם כאשר חל שינוי באחד מהפרטים. מערכת טובה תאפשר לך לבצע חיתוכים ומיונים, לפי לקוחות ובעלי נכסים. לפי אזורי מגורים ועוד.
קיימות כיום בשוק כמה מערכות טובות שאנו ממליצים עליהם. הראשונה היא נדלנית. אפליקציה הכוללת בתוכה תוכנת תיווך, מאגרי נדלן,תוכנה לניהול נכסים ועוד. מאפשרת לפרסם בקליק אחד בכל האתרים המציעים דירות למכירה/ השכרה.

תוכנה טובה נוספת נקראת במבי. כוללת מאגר לניהול לקוחות, מאגר נכסים, וכן אופציה לפרסום מהיר בכל לוחות הנדלן. התוכנה כוללת בתוכה מערכת דיוור מובנית. 

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות