אני והנדלן שלי: טיפ למכור את הבית במהירות ובמחיר טוב

טיפ למכור את הבית במהירות ובמחיר טוב

יש לך בית שאתה צריך למכור?  אולי רכשת בית ואתה מעוניין למכור אותו ברווח? אני רוצה לתת לך עצה טובה שתעזור לך למכור את הבית במהירות וברווח יפה. ראשית דאג לכך שהבית ייראה טוב. כאשר אני אומר ייראה טוב אני מתכוון לכך שהקירות צבועים, ואין סימנים של קירות מתקלפים. אם נחוצים שיפוצים אל תהסס לעשות זאת. מדוע? מכיוון שבית שנראה טוב נמכר במחיר גבוה יותר, ובכל מקרה ההשקעה בסופו של דבר תיפול על כתפי הקונה ולא על הכתף שלך.

לאחר שדאגת שהבית ייראה חזותית טוב, הגיע הזמן להזמין את הקונים לראות את הבית, כדי לסגור עסקה רווחית. שים לב שבכל מגזין בכל עיתון וכל פרסומת טובה התמונות נראות יוצאות מן הכלל. מרבית האנשים יפרסמו את הבית שלהם ויצרפו למודעה תמונה אחת שהם צילמו בכוחות עצמם, לרוב בעזרת הסמארטפון. אם אתה רוצה להשיג יתרון  משמעותי על כל שאר המודעות שמתפרסמות באתרי הנדלן, ובאתרי ההצעות לדירות, אני מציע לך לעשות את הדבר הבא.

שכור צלם מקצועי, הזמן לביתך צלם שיגיע עם מצלמה איכותית ומקצועית. תן לו לצלם את הבית בזוויות שונות, חדרים שונים בבית. צילום ככלי של האזור. לאחר מכן בחר את 5 התמונות המרשימות ביותר, והעלה אותן לאינטרנט יחד עם המודעה. נדלן הוא מוצר לכל דבר ויש לשווק אותו כפי שמשווקים מוצרי צריכה אחרים. תמונה מקצועית וקולעת היא חלק בלתי נפרד מכל מערכת שיווקית מקצועית שמכבדת את עצמה. ואחרי הכול אנו מדברים כאן על עסקים. התמונות המקצועיות יעבירו את התחושה של הייחודיות של הבית. זה עובד כמו קסם – נסה את זה. אל תחשוש להשקיע עוד כמה מאות שקלים בתצלומים איכותיים.
אם בכל זאת החלטת לצלם את התמונות בכוחות עצמך אני רוצה להעניק לך כאן כמה טיפים על מנת לשפר את איכות התמונות ולעזור לך להוציא את המקסימום האפשרי.

ראשית, אל תצלם במצלמה של הסמרטפון שלך, מומלץ להשקיע כמה מאות שקלים במצלמה דיגיטלית טובה. אם יש לך אפשרות כדאי לרכוש מצלמה במחיר של יותר מאלף שקלים.
צלם צילומים כלליים של הבית, אך צלם גם נקודות ספציפיות בבית. לפעמים דווקא תמונות אלה שובות את לב הקונים.

שים לב לפרטים  הקטנים, אם לדוגמה בתמונה של פינת האוכל רואים אגרטל על השולחן, דאג לכך שיהיו באגרטל פרחים רעננים.


כאשר אתה מצלם צילום חיצוני של הבית, צלם בשעות הבוקר או בשעות הערב לקראת שקיעת החמה, על מנת למנוע חשיפה מוגברת של אור שמש בתמונות.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות