אני והנדלן שלי: נכסים באמריקה

נכסים באמריקה

אמריקה היבשת הרחוקה והנכספת, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.  יש כאלה שכבר הבינו שאפילו שהם נמצאים כאן בארץ הקודש, החלום האמריקני אפשרי גם עבורם. לפחות כאשר מדובר בהשקעות נדלן.
העובדות מראות לנו שאנשים מכל רחבי העולם משקיעים בנדלן אמריקאי. לא חייבים להיות תושב ארצות הברית כדי להשקיע. השוק הזה ידע משבר וירידות גדולות, כך שהמחירים כיום די אטרקטיביים. אם נוסיף לזה את ערך הדולר הנמוך, הרי שזוהי יכולה להיות ממש הזדמנות. כל מה שנותר הוא למצוא עסקה טובה. השקעה בנדל''ן בארצות הברית כיום הרבה יותר בטוחה מאשר השקעה במניות או בבורסה. אז איך עושים את זה בדרך הנכונה ? אם אתה מתכוון לעשות את הכול מרחוק מבלי להרחיק מעבר לים, צור קשר עם סוכן נדלן אמריקאי הגון בעל מוניטין טוב.

אתר אינטרנט מומלץ לאיתור עסקאות והזדמנויות נדלן בארה''ב הוא האתר - http://www.realtor.com
על מנת להגיע אל ההצעות יש להקליד בשורת החיפוש של האתר את המקום בו אנו מעוניינים לחפש נכס.  לדוגמה הקלידו את המילה New York והקליקו על לחצן החיפוש הכתום המופיע מצד ימין של שורת החיפוש. לפניכם יופיעו מגוון נכסים במחירים שונים המוצעים למכירה באזור זה. דירות בברוקלין, בקווינס ופורסט היל, ומקומות נוספים. בחיפוש כללי די מהר תגלו שמופיעות תוצאות של בתים יקרים מאוד. בסכומים של 50 מיליון דולר, ואף יותר. על מנת לצמצם את החיפוש  לטווח מחירים המתאים לכיסכם, עשו שימוש חכם בשדות המופיעים מתחת לשורת החיפוש המאפשרים להקליד טווח מחירים. כך למשל הקלידו טווח מחירים בין  100,000 ל 300,000

דירות יפות שמצאנו. לדוגמה דירה פרטית ארבעה חדרים, שני חדרי אמבטיה, בשיקגו במחיר של 590,000 שקלים. בקנזס סיטי אפשר לקבל בית פרטי עם שלושה חדרי שינה, ושני חדרי אמבטיה ב 449 אלף שקלים. דירת 3 חדרים במלבורן  ב 224 אלף שקלים.

כל המחירים מתורגמים לשקלים לפי שער של 3.5 שקלים לדולר ארה''ב.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות